پرحرف و حدیث‌ترین بازی موبایل این روزها: Flappy Bird
عکس ،پاورپوینت،اس ام اس ،نرم افزار و هر چیزی که بخوای

پرحرف و حدیث‌ترین بازی موبایل این روزها: Flappy Bird

flappy Brid

گرافیک بازی ما را یاد گرافیک سوپر ماریو می‌اندازد، مکانیک بازی هم خیلی ساده و ابتدایی است.

flappyBrids

اما از وقتی که این گیم محبوب شده است، کلی حرف و حدیث هم در مورد آن به راه افتاده است:

۱- خیلی‌ها شک کرده‌اند که چرا این گیم بعد از چند ماه، ناگهان در یکی دو ماه اخیر محبوب شده است و تردیدشان این است که Nguyen از «بات‌»ها برای افزایش کاذب محبوبیت گیم استفاده کرده است.

اما Nguyen منکر انجام دادن چنین کاری است و می‌گوید اگر این طور بود، اپل بی‌رحمانه این گیم را از جدول برترین‌ها حذف می‌کرد.

گفته می‌شود بعد از اینکه یک کانل محبوب در یوتیوب با ۲۲ میلیون مشترک، گیم را معرفی کرد، ناگهان گیم به صورت «ویروسی» محبوب شد.

۲- گرافیک و سبک بازی را خیلی‌ها دوست ندارند و می‌گویند بیش از حد مشکل است و منطق درست و حسابی ندارد، آنها می‌گویند یک گیم خوب باید خلاقیت‌های کاربران را به شیوه‌های مختلف به کار گیرد، مثلا در «انگری بردز» یکی از جاذبه‌ها همین است،‌اما «فلپی بردز» خالی از چنین چیزی است.

۳- اما خیلی‌ها هم بازی را دوست دارند و ساعت‌ها محو آن می‌شوند.

متأسفانه همین دیروز خبر بدی در مورد یکی از کاربران این گیم منتشر شد:

خبر این بود که مادربزرگ یک نوجوان ۱۷ ساله به نام «کایل حنکینز»، وقتی به خانه رفت، ناگهان متوجه شده که نوه‌اش مرده است، در آی‌فون یادداشتی پیدا شد که در آن این نوجوان نوشته بود، ساعت‌های زیادی مشغول بازی بوده است تا یک رکورد جدید کسب کند، اما پیامکی که دوست‌دخترش برایش فرستاده است باعث شده است که حواسش پرت شود و موفق نشود و ظاهرا به دنبال آن، خودکشی کرده است!

4- اما تازه‌ترین خبر این است که Nguyen به دلایلی که رسما اعلام نکرده است، همین دیروز اعلام کرده است که ظرف ۲۲ ساعت، گیم را از اپ استور بیرون خواهد کشید!

هنوز نمی‌دانیم که Nguyen در تصمیم خود جدی است، یا این تصمیم‌اش تکانه‌ای بوده است و او پشیمان خواهد شد، شاید هم این خبر، تنها ترفندی برای ایجاد محبوبیت بیشتر بوده باشد.

     دانلود  


نظرات شما عزیزان:

akshan
ساعت13:03---5 اسفند 1392
بازی موبابل حال نمیده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: